عکس های جانگ ایل وو

عکس های جانگ ایل وو


عکس های جانگ ایل وو /و یازیگر نقش برادر امپراطور در سریال ماه و خورشید

.

.

.

.

.

.

جانگ ایل وو/همه چی دارم

.

.

جانگ ایل وو/همه چی دارم

.

.

جانگ ایل وو / همه چی دارم

.

.

.

.

جانگ ایل وو/ همه چی دارم

.

.

جانگ ایل وو / همه چی دارم

.

.

جانگ ایل وو / همه چی دارم

.

.

جانگ ایل وو /همه چی دارم

اگه پیشنهادی دارید تو نظرات بگید

منبع:http://galleryphotos.ir

وhttp://sheytoonbala.loxblog.com


نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت11:21---21 اسفند 1393
ایوللللللللللللللللللللللللللل للللللللللللل باحال بود بیشتر ازش عکس بزار
پاسخ: باش اگه تونستم


سمیه (یه لحظه تنهایی)
ساعت4:40---21 اسفند 1393
حتما به وبلاگم بیا



پاسخ: ادرسش غلطه درست بزن


سمیه (یه لحظه تنهایی)
ساعت4:37---21 اسفند 1393
من نمیدونم صفحه ی تو وبلاگه یا سایته یا وبسایت؟
کدومه؟
راستی برای نظر دادن، حتما باید ایملو هم وارد کنیم؟

پاسخ:وبلاگ نه لازم نیس


سمیه (یه لحظه تنهایی)
ساعت4:34---21 اسفند 1393
سلام عزیزم
من پیشنهادی ندارم. فقط خیییلییییییی دوسش دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

نویسنده : roge | دو شنبه 18 اسفند 1393برچسب:کره, - 16:44 |